HR konzultant / virtuální asistentka
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Na dotaz
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 8. 8. 2024
Celkové pracovní zkušenosti: 16 Rok/-y
Jazykové znalosti: Čeština, Slovenština, Angličtina, Ruština,
Osobní představení
Nabízím své služby HR konzultantky a virtuální asistentky, Mohu vám pomoci na dálku s administrativou, také v oblasti HR, marketingu a dalších. Nemusíte pro mě zřizovat kancelář, protože vše udělám z té své na dálku, díky moderním technologiím dnešní doby. Více než 16 let jsem pracovala na pozici asistentka generálního ředitele, office manažerka a pak jako HR manažerka. Další zkušenosti jsem v průběhu života získávala ve svém vlastním podnikání v oblasti cestovního ruchu, aranžerské činnosti a ve svém volném čase jsem působila jako certifikovaná lektorka v oblasti zdravého životního stylu a osobního rozvoje.
Dovednosti
Organizace22 Řízení kanceláře / Sekretariát16 Lektor21 Mysteryshopping5 Aranžérka, dekoratérka16 HR specialista3 Poradce zdravého životního stylu10Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Slovenština
Plynulá znalost
Angličtina
Pokročilý
Ruština
Začátečník