Virtuální asistentka (administrativa, podpora, organizace)
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Evropa
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 13. 2. 2019
Celkové pracovní zkušenosti: 20 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina,
Osobní představení
Pomohu vaší firmě s administrativou. Postarám se o úkoly, které vám brání plně se věnovat podnikání. Jsem online v podstatě nepřetržitě, což je výhodné především pro firmy používající registrační systémy či firmy poskytující zákaznický servis. Vaše požadavky zpracuji na dálku, účtuji si pouze dobu, kterou nad zadaným úkolem skutečně strávím. Mám ekonomické vzdělání a přes 20 let praxe na různých pozicích v administrativě. Jsem pečlivá a zodpovědná, ráda se učím nové věci, každou práci dokončím ve sjednaném čase a kvalitě. Podělte se o svoji práci a získejte více času na sebe, rodinu a své zájmy. Nabízím asistenci a pomoc v okruhu těchto činností: - evidence objednávek do systémů - zákaznický servis - správa rezervačních systémů - administrace e-shopů - správa sociálních sítí - organizace kalendáře, plánování schůzek - fakturace, urgence pohledávek po splatnosti, evidence došlých faktur, příprava podkladů pro účetnictví - obchodní korespondence, smlouvy, cenové nabídky, objednávky - zpracování dat, textové dokumenty, tabulky, grafy, prezentace - rešerše – vyhledávání informací a průzkum trhu - přepisy textů, audiozáznamů, digitalizace dokumentů - rezervace (jízdenky, letenky, ubytování, restaurace, vstupenky) - zajištění dárků a reklamních předmětů - překlady textů (AJ/CZ, CZ/AJ) - organizace akcí (eventy, školení, konference, teambuildingy) - a mnoho dalšího...
Dovednosti
Administrativní práce20 Organizace kanceláře15 Event management2 Správa e-shopu2 Rezervační systémy2Jazykové znalosti
Angličtina
Pokročilý