Marketingový specialista

Marketingový specialista

Hodinová sazba: pouze pro členy

Informace o dostupnosti: pouze pro členy

Ochota cestovat: Celý svět

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 10. 7. 2024

Celkové pracovní zkušenosti: 3 Rok/-y

Jazykové znalosti: Angličtina, Čeština,

Osobní představení

Má marketingová role a zkušenost: K digitálnímu marketingu jsem se poprvé dostal skrze rekvalifikační kurz Manažer internetových projektů na akademii Prima Future. Poté jsem byl účastníkem na tříměsíční stáži ve společnosti Poner Marketing, kde jsem měl možnost se učit základy SEO a WordPress. Od října 2021 pracuji u společnosti Chodil s.r.o. v oblasti digitálního marketingu. Začal jsem jako junior PPC specialista, později jsem se stal brand a sales manažerem a v současné době zde působím jako content marketér a specialista sociálních médií. Plynule také přecházím na využívání AI technologií. V Chodil s.r.o. se zabývám: Správou kampaní v Google Ads, Sklik a BlueWinston. Kontrolou rozpočtů pro klienty. Analýzou dat v Google Sheets, Google Analytics a Google Tag Manager. Pravidelným reportováním pro naše klienty. Sales a brand managementem. Tvorbou obsahu a správou sociálních médií. A samozřejmě plním i další úkoly podle aktuální potřeby pro úspěšný marketing a budování brandu našich klientů. V současné chvíli experimentuji a studuji také AI a affiliate marketing (toto není součástí naší agendy a řeším to ve volném čase mimo práci pro stávající klienty).

Dovednosti

PPC3

Osvědčení a certifikace

Manažer internetových projektů

2021 Česká republika

Jazykové znalosti

Angličtina

Pokročilý

Čeština

Rodilý mluvčí