Virtuální asistentka, administrátor
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Na dotaz
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 3. 10. 2024
Celkové pracovní zkušenosti: 5 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina,
Osobní představení
Dobrý den, jako freelancer poskytuji již několik let různé administrativní služby na základě vzdálené spolupráce. Zabývám se obecnou komunikací s klienty, podporou především v oblasti HR, od vedení evidencí v elektronické podobě, přes archivace písemných podkladů, přípravou smluv, čestných prohlášení atd. Mám zkušenost s interními systémy na správu BOZP, vstupních prohlídek, docházky a osobních údajů, dále s přípravou podkladů pro mzdy, RZD aj. V případě, že ve Vašich archivech převládá chaos, mohu nabídnout vytvoření přehledného a systematického online úložiště. Mám zájem o přesah do správy sociálních sítí a online projektů. Přijímám nové výzvy. Pravidelně komunikuji přes email a videohovory, jsem k dispozici na telefonu i k řešení urgentních situací. Své zakázky plním svědomitě, zakládám si na osobním přístupu a oceňuji upřímnost a férovost na straně zadavatele zakázky. Hledám dlouhodobou spolupráci, ale přijímám i krátkodobé zakázky a spolupráci na termínovaném projektu.
Jazykové znalosti
Angličtina
Plynulá znalost