Administrativa, zákaznický servis, obchod, reality
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V místě bydliště
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 17. 12. 2024
Celkové pracovní zkušenosti: 30 Rok/-y
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Němčina, Holandština,
Osobní představení
Dobrý den, nabízím velké zkušenosti s administrativou - zpracování podkladů, nabídek, poptávek, komunikace se zákazníky, překlady z němčiny a angličtiny apod., Mám zkušenosti s vedením týmu, pohovory s uchazeči o zaměstnání, zaškolení, rozpis a evidence docházky, příprava mzdových podkladů pro účetní apod. Nabízím i překlady textů z angličtiny a němčiny do češtiny. Jsem flexibilní, samostatná s dobrými komunikačními a organizačními schopnostmi. Rychle se učím novým věcem. Těším se na nabídky.
Dovednosti
Administrativní práce25 Realitní a zprostředkovatelská činnost7 Management10 Zpracování účetních podkladů, fakturace11 Zákaznický servis7 Obchod a služby10 Personalistika6 Hotely a cestovních ruch12 Překlady z NJ a AJ do češtiny15Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Plynulá znalost
Němčina
Pokročilý
Holandština
Začátečník