Administrativa, zákaznický servis, obchod, reality

Administrativa, zákaznický servis, obchod, reality

Hodinová sazba: pouze pro členy

Informace o dostupnosti: pouze pro členy

Ochota cestovat: V místě bydliště

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 17. 12. 2024

Celkové pracovní zkušenosti: 30 Rok/-y

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Němčina, Holandština,

Osobní představení

Dobrý den, nabízím velké zkušenosti s administrativou - zpracování podkladů, nabídek, poptávek, komunikace se zákazníky, překlady z němčiny a angličtiny apod., Mám zkušenosti s vedením týmu, pohovory s uchazeči o zaměstnání, zaškolení, rozpis a evidence docházky, příprava mzdových podkladů pro účetní apod. Nabízím i překlady textů z angličtiny a němčiny do češtiny. Jsem flexibilní, samostatná s dobrými komunikačními a organizačními schopnostmi. Rychle se učím novým věcem. Těším se na nabídky.

Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Plynulá znalost

Němčina

Pokročilý

Holandština

Začátečník