Administrativa
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V rámci ČR
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 5. 5. 2024
Celkové pracovní zkušenosti: 20 Rok/-y
Jazykové znalosti: Čeština, Slovenština, Angličtina,
Osobní představení
Mám zkušenosti na obdobné pozici z menších i nadnárodních společností a do budoucna bych se chtěla dále realizovat v oblasti administrativy a office/product managementu a ráda bych nabídla svoji pracovní kapacitu. Mým cílem je pomoci s vytvořením pohodového a přátelského pracovního prostředí. - Postarám se o administrativu, objednávání zboží, vybavení kanceláře, občerstvení. - Zajistím stravenky, jízdenky, taxíky, letenky a hotely na pracovní cesty, a jejich vyúčtování - Pomohu s náborem zaměstnanců, firemní korespondencí, vyřizováním e-mailů, zjišťováním informací. - Zaeviduji faktury a účetní doklady - Ulevím v komunikaci se správou budovy, institucemi, úřady, finančním a personálním oddělením. - Zařídím stěhování, rekonstrukci kanceláře, komunikaci s dodavateli. - Zorganizuji firemní akce, teambuilding, vánoční večírky, oslavy apod. - Jsem perfekcionistka, miluji „to do“ listy, time management a vždy jsem schopná všechny úkoly srovnat dle priorit a dodělat je ještě před deadlinem. - Jsem komunikativní, odhodlaná, pracovitá -And of course I am fluent in English, and in addition I am ready for all the administrative tasks, whether it is working with Excel.
Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Slovenština
Plynulá znalost
Angličtina
Pokročilý