Virtuální asistentka
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V rámci ČR
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 29. 5. 2024
Celkové pracovní zkušenosti: 9 Rok/-y
Jazykové znalosti: Čeština, Slovenština, Angličtina,
Osobní představení
🤝Převezmu za Vás a Vaše podnikání činnosti, které umím já a získám Vám tak čas na činnosti, ve kterých vynikáte Vy. 👩🏻💻Back office: ✔️zpracování objednávek ✔️správa rezervačních systémů ✔️zpracování dat, tvorba CRM ✔️digitalizace ručně psaných dokumentů ✔️rešerše – vyhledávání informací a průzkum trhu 👩🏻💻Customer care: ✔️zákaznický servis: reklamace–feedback–klientské změny–CRM ✔️online komunikace se zákazníky 👩🏻💻Administrace e-shopů: ✔️správa obsahu v e-shopu (produkty a jejich popis) 👩🏻💻Organizační podpora: ✔️organizace kalendáře ✔️plánování schůzek ✔️obchodní korespondence ✔️plánování firemních cest – rezervace jízdenek, letenek či ubytování ✔️upomínání důležitých termínů 👩🏻💻Podklady pro účetnictví: ✔️správa faktur ✔️kontrola úhrad ✔️urgence pohledávek po splatnosti ✔️příprava podkladů pro účetnictví
Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Slovenština
Plynulá znalost
Angličtina
Pokročilý