Účetní/administativní pracovník/virtuální asistentka
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V rámci ČR
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 22. 7. 2023
Celkové pracovní zkušenosti: 25 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina,
Osobní představení
Ahoj, vedením účetnictví a případnou další administrativní činností se zabývám již 25 let. Očekávejte ode mě kvalitní a rychlou komunikaci, kdy nestrkám hlavu před ničím do písku. Problémy řeším hned, jinak nespím. Co nevím, to si dokážu zjistit a ráda se učím novým věcem. Komunikace s úředníkem mi nedělá problém. Dokážu zajistit vše od zpracování účetnictví přes zajištění dárku pro zaměstnance a případně naplánováním firemního výletu po celé Evropě... Dávám přednost plně remote projektům, s občasnou návštěvou v sídle firmy.
Dovednosti
Účetnictví Pohoda20 Marketingová propagace10 Management20 Administrativní práce25 Ekonomika20 obchodní korespondence20 přepis dokumentu25 editace / oprava dokumentu25Jazykové znalosti
Angličtina
Pokročilý