Grafik / Social media manager

Grafik / Social media manager

Hodinová sazba: pouze pro členy

Informace o dostupnosti: pouze pro členy

Ochota cestovat: V rámci ČR

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 24. 9. 2024

Celkové pracovní zkušenosti: 3 Rok/-y

Jazykové znalosti: Čeština,

Osobní představení

Dobrý den, hledáte profíka na sociální sítě, který by Vaše profily oživil, nabídl svěží a neotřelé nápady, správně nacítil cílovou skupinu, zachytil nejnovější trendy, dodal jim přidanou hodnotu a důvod ke sledování? Pak jste narazili na tu pravou osobu! Ale POZOR! Vedu socials nejspíše jinak, než jste zvyklý. Má práce nespočívá v monotónním přidávání produktových fotek a psaní nudných popisků jednou za týden. Nastavím Vám komplexní a detailní strategii pro kompletní komunikaci na sociálních sítích. Jedná se o dlouhodobou strategii, která zahrnuje komunikační pilíře, metody řazení příspěvků, vizuální identitu... Zároveň připravuji základní část obsahu na měsíc dopředu pro jeho promyšlenost v rámci celku. Díky správně nastavené strategii Vám pomohu získat nové sledující a přeměnit je v zákazníky. A jak to funguje v praxi? Prvním krokem bude osobní či online schůzka, kde si popovídáme o Vaší značce, očekáváních a důvodech komunikace na sociálních sítích. Na tuto schůzku již budu mít připravený nástřel strategie, který by byl možný aplikovat na Vašich profilech. Jedná se však pouze o hrubý návrh, který nebude podložený Vašimi interními daty. Slouží tedy čistě pro Vaši představu o tom, jak pracuji a jakým směrem se budou Vaše profily ubírat. Následně si popovídáme o formě, velikosti a náročnosti naší spolupráce a pokud by se sladily naše očekávání, mohla by ihned začít. V prvních dvou týdnech bych Vám tedy zpracovala již konkrétní komunikační strategii, vizuální identitu, která zahrnuje barevnost, grafické prvky, šablony, ukázky jednotlivých příspěvků... V prvním měsící naší spolupráce by také proběhla video či fotoprodukce pro social účely a zpracování prvního obsahového plánu pro další měsíc, kdy už bych začala jednotlivé výstupy zveřejňovat na měsíční bázi. Po částečném naplnění profilu obsahem se domluvíme na rozpočtu pro reklamu, který by oběma stranám dával smysl. Tak co, jdeme do toho?

Osvědčení a certifikace

Grafický design

2022 Česká republika

Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí