Manažerka, obsahový marketing na sociálních sítí
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Celý svět
Profesní stav: Zaměstnanec
Poslední aktualizace: 17. 10. 2023
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Španělština,
Osobní představení
Ráda dávám věcem řád a dohlížím na jejich splnění. Pokud dostanu nějaký úkol, nedělá mi problém sehnat potřebné znalosti u jiných lidí a dát řešení dohromady. Za poslední rok jsem se naučila pracovat ve stresu a neodbytně trvat na splnění některých požadavků jak u samotného zaměstnavatele, tak například u dodavatelů. Dle mě i názorů spolupracovníků jsem také technicky zdatná – nedělá mi problém zprovoznit tiskárnu, čtečku ve skladě i vymyslet řetězec procesů při expedici zboží. Jedna z mých pracovních nevýhod může být má záliba v cestování – párkrát do roka na chvíli zmizím a čerpám energii. :-) Samozřejmě jsem z dosavadních zkušeností zvyklá pracovat v kanceláři od 7 do 15:30, ale nyní si ráda pracovní den rozvrhuji sama nedělá mi problém např. dopolední pracovní čas přesunout na noc. Co se týče mého profesního zaměření, stále hledám to nejlepší. Aktuálně již rok pracuji ve společnosti, kde jsem začínala jako pracovnice marketingu, poté office managerka, nakoukla jsme i do sféry HR a účetnictví. Aktuálně již nepracuji na HPP, ale na IČO, abych měla možnost zkoušet více věcí i mimo tuto společnost. V této společnosti nyní nedělám práci jen v jednom zaměření, ale můj rozsah je opravdu velký. Od komunikace se zákazníky, přes plánování online akcí, tvorbu příspěvků na sociální sítě, komunikace s IT a marketingovu agenturou, až po přípravu podkladů pro účetní a hlavně zadávání a kontrolu plnění úkolů s externími spolupracovníky (IT, marketing, dodavatelé)
Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Pokročilý
Španělština
Začátečník