House manager, osobní asistentka, organizace osobního i pracovního života
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V rámci ČR
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 17. 2. 2024
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Angličtina, Čeština,
Osobní představení
Potřebujete více času pro sebe a své blízké? Jsem tu pro vás... 11 let jsem žila v Londýně, kde jsem pracovala jako osobní asistentka celebritám, house manager, koordinátor pracovního a osobního života klientů. Dále jsem také koordinovala směny zaměstnanců, vybavovala schůzky, rezervovala pracovní i soukromé cesty- rezervace restaurací, ubytování, letenek, taxi. Naplňuje mě také správa sociálních sítí a webových stránek klientů , vlastním e-shop s dětským oblečením, takže ve spoustě oblastí mohu poradit. Dokážu převzít štafetu při kontaktu s externími firmami, koordinovat směny zaměstnanců. Mohu vás zastupovat na schůzkách, tvořit harmonogram při pracovních záležitostech jako filmování, natáčení do televize, modeling, focení, atd. Příprava setů při focení, ladění detailů při výběru oblečení na soukromé i pracovní události. Udržování šatníku, balení a vybalovaní na cesty. Není mi cizí zajít na poštu s balíkem, vzít vaše auto do servisu, nebo najít hlídání pro vaše děti. Nyní také vyučuji anglický jazyk.
Jazykové znalosti
Angličtina
Rodilý mluvčí
Čeština
Rodilý mluvčí