Komplexní služby v oblasti backoffice, které vám ušetří čas a peníze

Komplexní služby v oblasti backoffice, které vám ušetří čas a peníze

Hodinová sazba: pouze pro členy

Informace o dostupnosti: pouze pro členy

Ochota cestovat: Na dotaz

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 16. 1. 2024

Celkové pracovní zkušenosti: 20 Rok/-y

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,

Osobní představení

Nabízím služby v oblasti backoffice s přesahem a přidanou hodnotou. Jsem schopna pracovat samostatně i v týmu. Mám zkušenosti s prací v různých odvětvích a jsem schopna se přizpůsobit potřebám klienta. Mezi mé konkrétní dovednosti patří: Příjem a vyřízení objednávek Fakturace a párování plateb Řešení problematických pohledávek Správa upomínek Administrativní práce Tvorba databází a zpracování dat Tvorba, tisk a distribuce zásilek Příprava nabídek Předkládání nabídek klientům Vyjednávání podmínek nabídek Odpovídání na e-maily Koordinace činností Mým cílem je poskytovat klientům profesionální a kvalitní služby, které jim pomohou s rozvojem jejich podnikání.

Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Pokročilý