Komplexní služby v oblasti backoffice, které vám ušetří čas a peníze
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Na dotaz
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 16. 1. 2024
Celkové pracovní zkušenosti: 20 Rok/-y
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,
Osobní představení
Nabízím služby v oblasti backoffice s přesahem a přidanou hodnotou. Jsem schopna pracovat samostatně i v týmu. Mám zkušenosti s prací v různých odvětvích a jsem schopna se přizpůsobit potřebám klienta. Mezi mé konkrétní dovednosti patří: Příjem a vyřízení objednávek Fakturace a párování plateb Řešení problematických pohledávek Správa upomínek Administrativní práce Tvorba databází a zpracování dat Tvorba, tisk a distribuce zásilek Příprava nabídek Předkládání nabídek klientům Vyjednávání podmínek nabídek Odpovídání na e-maily Koordinace činností Mým cílem je poskytovat klientům profesionální a kvalitní služby, které jim pomohou s rozvojem jejich podnikání.
Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Pokročilý