Virtuální asistentka
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Na dotaz
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 29. 12. 2023
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Španělština,
Osobní představení
Ahoj, jmenuji se Iva, je mi 31 let a ráda bych ti pomohla s administrativou, kterou se ty sám nechceš zatěžovat. Lámeš si hlavu, v čem bych ti mohla ulehčit? Jde například o: ✅Správa pracovního emailu - jeho organizace, kontrola pošty a její případné vyřizování ✅Telefonická komunikace se zákazníky i dodavateli, navolávání schůzek ✅Kontrola a vedení kalendáře, upomínání termínů ✅Řešení ad-hoc úkolů - například rešerše, vytváření objednávek, cenových nabídek, rezervace restaurací, letenek, hotelů, kontroly textů či napsání dopisů ✅Příprava podkladů k fakturaci včetně zadávání dat do systému (komunikace s dodavateli/zákazníky v případě nejasností či chybějících podkladů) ✅zpracování dat do tabulky, grafu ✅Osobní asistenci - objednání dárků k Vánocům, vyzvednutí věcí z čistírny, lístků na koncert apod. 👍Výhodou virtuální asistentky je, že platíš pouze můj čas. Žádné vybavení, ať už jde o HW, kancelářské potřeby, prostory k práci... 💻Spolupráce začíná vlastně tak, že si zavoláme nebo se osobně sejdeme a probereme vzájemná očekávání. Pokud si sedneme (což je pro mě a naší spolupráci důležité), domluvíme si detaily, jako je rozsah práce, finanční ohodnocení, smlouvu/objednávku a můžeme začít😊 Jsem k dispozici o všední dny i víkendy, záleží, jak se spolu domluvíme. Je možná dlouhodobá i jednorázová spolupráce. Tak pokud cítíš, že taky potřebuješ pomoct s administrativou, tak mě neváhej kontaktovat,
Dovednosti
Office manažer5 MS Office7 podklady k fakturaci7 správa kalendáře7 zákaznická podpora7 virtuální asistentka2 Reporting2 Správa objednávek5 helios green3 Controlling3Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Pokročilý
Španělština
Začátečník