Office manager, Personal manager, HR specialista, Copywriter

Office manager, Personal manager, HR specialista, Copywriter

Hodinová sazba: pouze pro členy

Informace o dostupnosti: pouze pro členy

Ochota cestovat: V okolí (100 km)

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 2. 10. 2024

Celkové pracovní zkušenosti: 3 Rok/-y

Jazykové znalosti: Angličtina, Slovenština, Čeština,

Osobní představení

Jmenuji se Michaela a mé profesní zkušenosti mě definují jako ženu se silným smyslem pro organizaci. Začala jsem svou kariéru v oblasti lidských zdrojů jako personální manažerka, kde jsem se specializovala na oblasti náboru, vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Tato pozice mě nejenom naučila flexibilitě a rychlé reakci na změny, ale také mi poskytla příležitost rozvíjet kreativní přístup k řešení problémů a vytváření prostředí, ve kterém se zaměstnanci cítí podporováni a motivováni. Po této zkušenosti jsem přešla do role office managera, kde jsem se zaměřila na koordinaci administrativních činností, organizaci schůzek a plynulý chod kanceláře. Tato pozice mi umožnila rozšířit své dovednosti v plánování akcí, správě rozpočtu a komunikaci s různými odděleními. Bylo to období plné výzev, které mě však také motivovalo k neustálému osobnímu a profesionálnímu růstu. Během mé kariéry jsem se naučila, že klíčem k úspěchu je schopnost rychle a efektivně reagovat na změny a nalézat kreativní řešení. S radostí přináším své bohaté zkušenosti a nadšení pro práci do každé nové výzvy, která mi přinese další možnost učit se. Během mé kariéry jsem se naučila, že klíčem k úspěchu je schopnost rychle a efektivně reagovat na změny a nalézat kreativní řešení. S radostí přináším své bohaté zkušenosti a nadšení pro práci do každé nové výzvy, která mi přinese další možnost učit se a růst jako profesionál i jako člověk.

Jazykové znalosti

Angličtina

Začátečník

Slovenština

Rodilý mluvčí

Čeština

Plynulá znalost