Manažer (IT) zákaznického servisu | IT procesní a projektový manažer
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Na dotaz
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 28. 3. 2024
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,
Osobní představení
I started my career in IT in 2015 as a Junior IT Supporter, specialising in providing technical support for a wide range of hardware and software products, particularly technical IT support for an automated warehouse. Over time, I naturally evolved from a purely consultative role to position that focused more on people management. Inspiring and motivating colleagues to achieve goals is something I see as my mission. Thanks to my dynamic and innovative approach, I am constantly motivated to enhance my skills in IT service management and leadership.
Dovednosti
IT - podpora9 Procesní poradenství5 Optimalizace procesů9 ITIL9 Analýza chyb9 Release Management9 Dokumentace (IT)9 Analýza požadavků9 Softwarová analýza9Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Plynulá znalost