Virtuální asistentka se zaměřením na Community management a Customer support
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Evropa
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 2. 7. 2024
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Řečtina,
Osobní představení
Jsem vášnivá virtuální asistentka se specializací na Community management a Customer support. Mám bohaté zkušenosti v oblasti zákaznické podpory, kde jsem působila téměř 20 let, a v posledních 5 letech se intenzivně věnuji správě sociálních sítí. Můj hlavní cíl je pomáhat firmám a značkám v budování silných, zdravých a aktivních online komunit, a zároveň poskytovat prvotřídní zákaznickou podporu. Jsem zvyklá na plánování a realizaci marketingových kampaní na sociálních sítích, monitorování interakcí a angažovanosti uživatelů a vytváření obsahu, který rezonuje s cílovým publikem. Díky mé schopnosti analyzovat data a přizpůsobovat strategie na základě získaných poznatků, dokážu efektivně zlepšovat komunikační procesy a zvyšovat spokojenost klientů. Významně se tak podílím na udržování pozitivního vztahu mezi značkou a jejími klienty, což považuji za klíčové pro úspěch v digitálním prostředí. Vážím si možnosti pracovat v týmu, stejně jako samostatně, a jsem připravena přijmout nové výzvy a dále se rozvíjet v oblasti digitálního marketingu a zákaznické podpory. Těším se na možnost spolupracovat s vámi a přispět k dalšímu růstu a úspěchu vaší firmy.
Dovednosti
community manager2 customer support20 Sociální sítě5 Canva2 Zakaznické centrum10 správa e-shopu3 Shoptet3 tvůrčí psaní2 koordinace online eventů2 Správce sociálních sítí5Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Plynulá znalost
Řečtina
Pokročilý