Externí backoffice specialista
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V rámci ČR
Profesní stav: Zaměstnavatel
Poslední aktualizace: 12. 10. 2024
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,
Osobní představení
Neztrácejte čas s administrativou, raději se soustřeďte na svůj byznys. Vytvoříme stabilní jádro pro vaše podnikání. Chcete se naplno věnovat svému podnikání, ale místo toho vám čas ubírá administrativa? Potřebujete některé své úkoly delegovat na někoho jiného? Obraťte se na Bee Office, která vám pomůže online se zpracováním administrativy a back office procesů. Pokud chcete vědět víc, podívejte se na náš web. Provozní administrativa – Pomůžeme vám se správou datových schránek, zpracováním a úpravou dokumentů, budeme urgovat neuhrazené faktury, vyřešíme vaši obchodní korespondenci (výzvy, nabídky, poptávky…), vyhledáme pro vás informace, vyplníme formuláře, zadáme data do systémů, poradíme si s fakturací a jinými provozními činnostmi. Podnikatelská a korporátní administrativa – Vyřešíme za vás zápis do živnostenského nebo obchodního rejstříku, budeme komunikovat s úřady, vyřídíme zápis do katastru nemovitostí nebo administrativu při zakládání společnosti apod. Organizační podpora – Naplánujeme vám porady, budeme spravovat kalendáře a e-mailové schránky, poskytneme podporu při plánování akcí a teambuildingu nebo při plánování webináře. HR podpora – Připravíme vám dokumentaci, zajistíme povinná školení, budeme spravovat zaměstnanecké složky či monitorovat důležité termíny. Marketingová podpora – Vytvoříme pro vás obsah na sociální sítě, foto/video nebo grafiku v Canvě. Napíšeme pro vás také texty, které přitáhnou pozornost Zákaznický servis. Než jsem se pustila do vytvoření Bee Office, vystudovala jsem Právo na Univerzitě Palackého v Olomouci. Byla jsem vždy podnikavá a bavilo mě pracovat na nejrůznějších projektech. Stejně akční jsou i ostatní lidé pracující pro Bee Office, kteří vám konečně uvolní ruce a vyřeší mnoho problémů za vás.
Dovednosti
Administrativní práce6 Marketing6 HR specialista3 Zakaznické centrum3 Event management6 Organizace kanceláře6Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Pokročilý