Administrativa / překladatel

Hodinová sazba: pouze pro členy

Informace o dostupnosti: pouze pro členy

Ochota cestovat: Celý svět

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 4. 1. 2019

Celkové pracovní zkušenosti: 20 Rok/-y

Jazykové znalosti: Angličtina, Francouzština,

Osobní představení

V oblasti celkové administrativy a překladů se pohybuji více než 10 let, v rámci různých oborů ( farmaceutické, stavební a účetní firmy ). Pracovní zkušenosti mám z oblasti financí a fakturace, vedení lidí a zákaznického servisu, odborných překladů (FR), tvorby textů, prezentací i samostatných projektů zaměřených na změny procesů či převedení procesů na třetí stranu. Velmi dobré komunikativní schopnosti, široký přehled a rozličné zkušenosti získané během 20 let praxe bych ráda nyní nabídla jako soukromá osoba právě vám.

Osvědčení a certifikace

Accredited Payables Specialist

2013 Česká republika

Award for special achievement

2016 Česká republika

Issue analysis and Solutions

2014 Česká republika

Neverbální komunikace

2009 Česká republika

Jazykové znalosti

Angličtina

Plynulá znalost

Francouzština

Rodilý mluvčí