Administrativa / překladatel
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Celý svět
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 4. 1. 2019
Celkové pracovní zkušenosti: 20 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina, Francouzština,
Osobní představení
V oblasti celkové administrativy a překladů se pohybuji více než 10 let, v rámci různých oborů ( farmaceutické, stavební a účetní firmy ). Pracovní zkušenosti mám z oblasti financí a fakturace, vedení lidí a zákaznického servisu, odborných překladů (FR), tvorby textů, prezentací i samostatných projektů zaměřených na změny procesů či převedení procesů na třetí stranu. Velmi dobré komunikativní schopnosti, široký přehled a rozličné zkušenosti získané během 20 let praxe bych ráda nyní nabídla jako soukromá osoba právě vám.
Dovednosti
Překladatelství10 Administrativní práce15 Fakturace / Rating (telekomunikace)7 Organizace projektu4 psaní a tvůrčí psaní8 Školení - administrativa3 Komunikační poradenství2 psaní textů10 korektury5 Interní komunikace2Osvědčení a certifikace
Accredited Payables Specialist
2013 Česká republika
Award for special achievement
2016 Česká republika
Issue analysis and Solutions
2014 Česká republika
Neverbální komunikace
2009 Česká republika
Jazykové znalosti
Angličtina
Plynulá znalost
Francouzština
Rodilý mluvčí