Konzultant digitálního marketingu

Konzultant digitálního marketingu

Hodinová sazba: pouze pro členy

Informace o dostupnosti: pouze pro členy

Ochota cestovat: V rámci ČR

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 19. 4. 2018

Celkové pracovní zkušenosti: 10 Rok/-y

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,

Osobní představení

Hledáte profesionála na SEO (optimalizaci pro vyhledávače)? Pomohu vám odhalit chyby na vašem webu i mimo něj, připravím analýzu klíčových slov a postarám se o následnou správu SEO, abyste byli ve vyhledávačích vidět. Věnuji se také PPC reklamě ve vyhledávačích Google, Seznam nebo Centrum a Facebook reklamám se zaměřením na celkovou obchodní výkonnost webu. Nastavím vám PPC, bannerovou nebo video reklamu a kampaně pro vás budu spravovat a optimalizovat pro maximální výkon. Moje pozornost se soustředí rovněž na CRO (optimalizace konverzního poměru webu). K tomu využívám nejrůznější analytické nástroje a A/B testování. Výsledkem implementovaných úprav je zvýšení konverzí, ovšem s minimálními náklady. Chcete získat více relevantních zákazníků z nejrozšířenějších zbožových vyhledávačů? Pomohu vám začít se zbožovými vyhledávači Heureka, Zboží.cz i Google Nákupy, nebo zjistit, proč nepřináší kýžené výsledky. Pomohu vám i s e-mailingem, konkrétně výběrem vhodného softwaru, přípravou strategie i šablon a segmentací nebo vytvořením mailing listu. Samozřejmostí je propojení s dalšími disciplínami online marketingu. Proč si vybrat právě mě? Certifikace Google Adwords a garance vrácení peněz v případě nespokojenosti zákazníka se službami. Přes 8 let praxe a reference jak pro SEO, tak pro PPC. Status: k vašim službám Působnost: celá ČR Kategorie katalogu: Audity ~ Internet ~ Marketing ~ Počítače ~ PPC ~ Reklama ~ SEO Optimalizace pro vyhledávače – plaťte až za výsledky! Fakturu ode mě nedostanete dříve, dokud své webové stránky neuvidíte na prvních stránkách vyhledávačů Google a Seznam. Díky komplexní optimalizaci získáte nové zákazníky a vyšší tržby. PPC reklama – postup při nastavení a správě Pomocí Google Analytics zjistím míru konverze a posoudím, zda má web dostatečnou obchodní výkonnost. Pokud je míra konverze nízká, nemá cenu do PPC reklamy investovat a poradím vám, jak obchodní výkonnost webu zvýšit. Proberu jednotlivé produkty či služby a jejich marže, stanovím, které produkty inzerovat a jaké budou maximální náklady na konverzi. Udělám analýzu klíčových slov a nastavím reklamy. Reklamní účty propojím s Google Analytics a budu měřit náklady na konverzi. Navrhnu takové úpravy webu, aby uživatelé přivedení PPC reklamou konvertovali v zákazníky. Navíc zdarma nastavím remarketing a kredit na Google Adwords ve výši až 2.000 Kč. Žádejte nezávaznou kalkulaci. Vybrané články Pravidelně komentuji pro servery Podnikatel.cz nebo E15.

Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Pokročilý