Administrativa, správa rezervací, komunikace s klienty
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Na dotaz
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 1. 8. 2019
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Němčina,
Osobní představení
Vždy optimistická, profesionální, organizovaná, empatická a schopná řešit problémy. Mám zkušenosti s administrativní prací (práce na recepci hotelu, rezervačním oddělení) personalistikou (tvorba životopisů, výběrové řízení) a zákaznickým servisem (letuška v Emirates).
Dovednosti
PC dovednosti (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - uživatelská úroveň4 Hotelové rezervační systémy4 Řidičský průkaz skupiny B.2 Evropská atestace letušky (EASA)2 Marketing1 Mioweb1 emailová, telefonická, osobní komunikace6 Psaní článků2 Práce v anglickém jazyce7Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Plynulá znalost
Němčina
Začátečník