Virtuální asistentka

Virtuální asistentka

Hodinová sazba: pouze pro členy

Informace o dostupnosti: pouze pro členy

Ochota cestovat: Celý svět

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 6. 3. 2020

Celkové pracovní zkušenosti: 16 Rok/-y

Jazykové znalosti: Španělština, Angličtina, Čeština, Němčina,

Osobní představení

Vzhledem k tomu, že jsem se narodila ve Venezuele, ovládám španělský jazyk na úrovni rodilého mluvčího a mám bohaté zkušenosti s překlady a výukou tohoto jazyka. Stejně tak se věnuji výuce českého jazyka pro španělsky mluvící cizince. V České republice žiji od roku 1991, díky čemuž na stejné úrovni ovládám i český jazyk. Anglický jazyk ovládám na úrovni středně pokročilý. V rámci mých pracovních zkušenosti jsem získala dovednosti především v oblasti péče o zákazníka a prodeje. Mojí specializací je analýza zákaznicích potřeb, návrh vhodných řešení a potřebná implementace. Poskytované služby: Běžná administrativa - Tvorba dokumentů, přepis dat, korektura textů, podklady pro jednání, zápisy z porad, korespondence, správa a třídění e-mailů, vedení agendy (kalendáře) Analýza a práce s daty - Práce s databázemi, analýza dat z excelu, příprava podkladů z dat, Vytvoření automatických výpočtů, kalkulaček, evidencí Prezentace a propagační materiály - Příprava prezentací v MS Power Point na základě dodaných podkladů, návrhy designu propagačních materiálů (letáky, weby, newslettery) v souladu s firemním designem. Překlady a tlumočení z/do ŠPANĚLŠTINY - Veškerou administrativní činnost přeložit z/do španělštiny, tlumočení, videokonference, telekonference, osobní tlumočení. Jednání s dodavateli, zákazníky a třetími stranami. Péče o klienty a dodavatelé - Správa klientské databáze, kompletní komunikace (telefonická, e-mailová, korespondenční) Správa sociálních sítí - Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, WhatsApp skupiny - jejich administrace a aktualizace. Využití pro marketingové účely.

Jazykové znalosti

Španělština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Pokročilý

Čeština

Rodilý mluvčí

Němčina

Začátečník