Events/Marketing/Virtuální asistentka
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Na dotaz
Profesní stav: Zaměstnanec
Poslední aktualizace: 15. 3. 2020
Celkové pracovní zkušenosti: 8 Rok/-y
Jazykové znalosti: Slovenština, Čeština, Angličtina, Maďarština,
Osobní představení
Dobrý den, jmenuji se Marcela a mé pracovní zkušenosti zahrnují jak orientaci v organizačním a administrativním zajištění chodu kanceláře, tak praktické znalosti z oblasti marketingové podpory a komunikace. Iniciovala jsem nebo se organizačně podílela na celé řadě komerčních, kulturních a společenských akcí jak v Čechách, tak na Slovensku. V posledním roce jsem byla součástí marketingového a eventového týmu Bea centra Olomouc, kde jsem se mimo organizaci akcí starala o tvorbu microsites, propagačních materiálů, fundraising a kumunikaci s médii. Momentálně pracuji pro společnost Nutrend kde mám na starosti marketingovou a eventovou podporu 19 prodejen po celé České republice. Jsem aktivní řidič, dohovořím se několika jazyky. Považuji se za osobu činorodou, přátelskou, temperamentní a cílevědomou. Velmi rychle se dokáži zorientovat v krizových a nestandartních situacích, jsem také zvyklá pracovat pod zvýšeným tlakem. Věřím, že pro své vlastnosti, zkušenosti a chuť pracovat mohu být pro Váš projekt přínosem.
Dovednosti
Event management6 Catering7 Marketing4 Gastronomie6 Řízení týmu7 Festivalová a eventová produkce6 Produkce6 Copywriter4 Virtuální asistentka2 Online asistentka2Jazykové znalosti
Slovenština
Rodilý mluvčí
Čeština
Plynulá znalost
Angličtina
Pokročilý
Maďarština
Pokročilý