Marketing, sociální sítě, práce s komunitou
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V místě bydliště
Profesní stav: Zaměstnanec
Poslední aktualizace: 21. 2. 2020
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,
Osobní představení
Poslední 2,5 roku jsem byla zaměstnána v personální agentuře na pozici HR Administrator/Office manager. Zároveň se již 4 roky zabývám tvorbou blogu, kde píšu články zaměřené na life style témata. Téměř rok jsem pracovala pro společnost Memmentera, kde jsem tvořila obsah na sociální sítě, komunikovala s komunitou na Instagramu i Facebooku a spravovala různé kampaně. V poslední době se soustředím především na vlastní tvorbu a ráda bych nabídla služby v oblasti administrativy, marketingu a sociálních sítí.
Dovednosti
HR Administrator / Office manager2 Bloger4 Podcaster1 Správce sociálních sítí3 WordPress2 Google Analytics2 Administrativní práce3Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Plynulá znalost