Administrativa, IT, marketing, finance
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V rámci ČR
Profesní stav: Zaměstnanec
Poslední aktualizace: 17. 8. 2022
Celkové pracovní zkušenosti: 8 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina, Ruština,
Osobní představení
Vystudovala jsem SŠ v oboru Informačních technologií s ekonomikou, absolvovala rekvalifikační kurz účetní, kurz digitálního marketingu, kurz obchodování na burze. Nyní procházím kurzem PPC Specialisty. Celoživotní vzdělávání je pro mě největší zálibou. Tomu odpovídá i rozmanitost zkušeností z různých oborů. Kromě chuti se vzdělávat mohu nabídnout především časovou flexibilitu, naprostou spolehlivost a především velké nadšení pro práci. Mám zkušenosti 8let v oblasti administrativy, dále v marketingovém prostředí- copywriter, kontrolor, mystery shopping, IT - shoptet, anotace videa, MS office na velmi slušné úrovni (včetně Access), Photoshop, práce pro srovnávače, také praxi v základním účetnictví. Ve většině pracovních zkušeností se jedná o práci formou Home office. Touto formou pracuji již déle než 5 let a plně mi vyhovuje řídit si svůj pracovní režim samostatně. Samozřejmostí je domácí vybavená kancelář. Hledám tedy pouze možnost externí (100%) spolupráce! Co se týče mého osobního života, jsem hrdou maminkou 3 dětí, které jsou dnes již samostatné, a já se mohu naplno věnovat kariéře a sebevzdělávání. Nyní pracuji pro více firem na DPP, ale již bych se někde ráda ustálila na HPP či časem na ŽL, kde bych se mohla dále rozvíjet. Nebojím se jakékoli výzvy a naučit se téměř cokoli.
Osvědčení a certifikace
Účetní
2017 Česká republika
Digitální marketing
2020 Česká republika
Jazykové znalosti
Angličtina
Pokročilý
Ruština
Začátečník