Office/Event/HR manažerka, Asistentka
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Evropa
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 12. 5. 2020
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Španělština, Portugalština,
Osobní představení
Již 4 roky se pohybuji v oblasti digitálních agentur na pozicích asistentky, office manažerky, personalistky a manažerky eventů. Zvládám administrativu, správu financí, organizaci týmu i aktivit, personální agendu interní i náborovou, plánování menších akcí pro veřejnost, lehký copywriting, organizaci kanceláří i práce, komunikace s klienty, správu webových administrací. Dříve jsem pracovala jako podpora různých týmu ve velkých korporacích - finance, quality assurance a obchod.
Dovednosti
Administrativní práce10 Event management2 Personalistika2 Projektová asistence (IT)2 Organizace3 Finance2 Firemní kultura2 Péče3Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Plynulá znalost
Španělština
Začátečník
Portugalština
Začátečník