Interim management v oblasti marketingu a marketingový stratég
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Celý svět
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 4. 6. 2020
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Angličtina,
Osobní představení
Identifikace slabých a silných stránek, pochopení trhu a naprostá upřímnost k sobě i vedení o kvalitě produktu/služby a jeho konkurenceschopnosti je pro mě první krok k úspěšně postavené strategii. Zaměřuji se na na plánování strategií, vedení lidí a krizové situace/restrukturalizace. Vždy do příprav zapojuji jiná oddělení, zejména sales, analytiky a IT. Nakonec součástí marketingu je i CUSTEX a ten je jazýčkem na vahách zejména v segmentech se silnou konkurencí a vyrovnanou kvalitou nabídky. Baví mě krizová komunikace, protože ji vnímám jako výzvu. Ale samozřejmě ji nevyhledávám. Lidé jsou stále více imunní vůči reklamě. Proto je třeba stále se učit, vyvíjet a myslet. Marketing není nutný náklad, ale nutná investice a každá jeho kategorie má jiný čas návratnosti. To musí umět pochopit každý, kdo chce budovat úspěšný brand.
Dovednosti
Strategický marketing3 Krizový management2 Kreativní řízení6 Mediální plánování4 PR3 Sociální sítě5 Komunikační poradenství5 Produktový management3 Týmový rozvoj7 Obsahový marketing9Jazykové znalosti
Angličtina
Plynulá znalost