Vaše asistentka
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V místě bydliště
Profesní stav: Zaměstnanec
Poslední aktualizace: 10. 7. 2022
Celkové pracovní zkušenosti: 8 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina, Čeština,
Osobní představení
Asistenská a administrativní práce mě provází už spoustu let. Ráda komunikuji s lidmi ( zákazníci, klienti, významní i začínající). Začínala jsem před pár lety v Praze v leasingové společnosti na recepci, kde jsem vítala hosty, vařila kafe, zvedala telefony. Poté jsem skočila o krok dál a téměř 5 let jsem byla součástí nejznámější nápojářské společnosti na světě, ve které jsem od asistentky národního managera prodeje, prošla přes pozici Team Leadera a obchodního zástupce. Nejvíce mě ale bavila adminiatrativní práce všeho druhu :) a práce na reportech, analýzách a prezentacích ať už v českém nebo anglickém jazyce. V Excelu a wordu se orientuji dobře/lépe záleží na požadavcích - co nevím, tak se rychle doučím. Angličtina je sice moje celoživotní vzdělávání, nicméně maily vyřídím bez problémů a druhá strana mi i rozumí, ale pořád je co se učit :). Pokud hledáte odlehčení od Vaší administrativy, tak se neváhejte ozvat ;) není to pro mě práce, ale zábava a koníček.
Dovednosti
Administrativní práce6 Organizace kanceláře6 Organizace konferencí3 Organizace projektu2 Správa objednávek3 Správa dokumentů3 E-Mail Marketing1Jazykové znalosti
Angličtina
Pokročilý
Čeština
Rodilý mluvčí