1st level support
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V místě bydliště
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 3. 8. 2022
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Slovenština, Angličtina,
Osobní představení
V letech 2010 - 2017 jsem studovala na Masarykově univerzitě na fakultě sociální studií. Od roku 2016 do konce roku 2017 jsem byla zaměstnaná ve firmě IBM v Brně a pozici Customer Service Representative/zákaznícka podpora. Podporovala som zákazníky z německy mluvících zemi v řešení technických problémů - instalace softvérů, resetování hesel, zĺohování dat atd. s využitím nástrojů jako Maximo nebo ServiceNow. Od roku 2018 jsem pak byla zaměstnána ve firmě Infosys na pozici Senior Process Executive, kde jsem pomáhala zákazníkům řešit problémy vzniklé při vytváření kvót a později jsem byla i součásti týmu kontroly kvality. Od roku 2019 jsem se dál vzdělávala v oboru masér a instruktor jógy, později jsem se v daných oborech zaměstnala a dnes pracuji jako OSVČ.
Jazykové znalosti
Slovenština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Plynulá znalost