1st level support

Hodinová sazba: pouze pro členy

Informace o dostupnosti: pouze pro členy

Ochota cestovat: V místě bydliště

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 3. 8. 2022

Celkové pracovní zkušenosti:

Jazykové znalosti: Slovenština, Angličtina,

Osobní představení

V letech 2010 - 2017 jsem studovala na Masarykově univerzitě na fakultě sociální studií. Od roku 2016 do konce roku 2017 jsem byla zaměstnaná ve firmě IBM v Brně a pozici Customer Service Representative/zákaznícka podpora. Podporovala som zákazníky z německy mluvících zemi v řešení technických problémů - instalace softvérů, resetování hesel, zĺohování dat atd. s využitím nástrojů jako Maximo nebo ServiceNow. Od roku 2018 jsem pak byla zaměstnána ve firmě Infosys na pozici Senior Process Executive, kde jsem pomáhala zákazníkům řešit problémy vzniklé při vytváření kvót a později jsem byla i součásti týmu kontroly kvality. Od roku 2019 jsem se dál vzdělávala v oboru masér a instruktor jógy, později jsem se v daných oborech zaměstnala a dnes pracuji jako OSVČ.

Jazykové znalosti

Slovenština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Plynulá znalost