Virtuální asistence
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: Na dotaz
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 6. 7. 2018
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Ruština,
Osobní představení
Virtuální asistentka s AJ, péče o administrativu a back-office. Jako firemní asistentka mám 3 letou zkušenost a jsem zvyklá na komunikaci s vedením, klienty, dodavateli apod. Nyní působím na volné noze a touto cestou hledám další nové možnosti a spolupráce. Jsem otevřena nárazovým zakázkám, stejně jako dlouhodobé spolupráci. Mám vlastní komfortní zázemí a nemám problém se domluvit na časové dostupnosti. Ráda Vám pomohu s běžnou administrativou, komunikací a se vším, co Vaše firma, kancelář či vedení vyžaduje. Momentálně se pohybuji mezi Prahou a Ostravou. Neváhejte mne prosím kontaktovat. Věřím, že společně najdeme operativní řešení a spokojenost tak bude na obou stranách.
Dovednosti
Administrativní práce3 Office Manager1 Asistentka prodeje2 Správa nabídek / Řízení poptávky2 Cestovní kancelář1 HR specialista1Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Pokročilý
Ruština
Začátečník