Administrativa, účetnictví, fakturace, koordinátor, zákaznický servis, přepis
Hodinová sazba: pouze pro členy
Informace o dostupnosti: pouze pro členy
Ochota cestovat: V rámci ČR
Profesní stav: Zaměstnanec
Poslední aktualizace: 22. 10. 2024
Celkové pracovní zkušenosti: 22 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina,
Osobní představení
Jmenuji se Hanka. Mám 2 děti. Rozhodla jsem se pracovat na IČO. Mám praxi cca 20 let práce s PC. Fakturace, účetnictví, zákaznický servis, platby, pohledávky. Schopnost práce s různými databázemi. Baví mě práce s Excelem. Rychlí přepis. Komunikace s lidmi. Cenový koordinátor - průzkum trhu. Nastavení cen. Co neumí, tak se ráda naučím:-) Pracuji převážně z domova. Můžu pracovat i docházkově. Ráda Vám vypomůžu. Jednorázově i dlouhodobě. Těším se na naší spolupráci.
Dovednosti
Excel17 Administrativa20 Účetnictví8 zákaznický servis5 MS Office17 Fakturace15 správa databáze15 Internet / Intranet20Jazykové znalosti
Angličtina
Začátečník