Administrativa, účetnictví, fakturace, koordinátor, zákaznický servis, přepis

Administrativa, účetnictví, fakturace, koordinátor, zákaznický servis, přepis

Hodinová sazba: pouze pro členy

Dostupnost: pouze pro členy

Ochota cestovat: V rámci ČR

Profesní stav: Zaměstnanec

Poslední aktualizace: 2. 7. 2021

Celkové pracovní zkušenosti: 22 Rok/-y

Jazykové znalosti: Angličtina,

Osobní představení

Jmenuji se Hanka. Mám 2 děti. Rozhodla jsem se pracovat na IČO. Mám praxi cca 20 let práce s PC. Fakturace, účetnictví, zákaznický servis, platby, pohledávky. Schopnost práce s různými databázemi. Baví mě práce s Excelem. Rychlí přepis. Komunikace s lidmi. Cenový koordinátor - průzkum trhu. Nastavení cen. Co neumí, tak se ráda naučím:-) Pracuji převážně z domova. Můžu pracovat i docházkově. Ráda Vám vypomůžu. Jednorázově i dlouhodobě. Těším se na naší spolupráci.

Jazykové znalosti

Angličtina

Začátečník