Hlavní informace

Obchodní partner v referenčním marketingu

Pozice: Nezadáno

Začátek: Co nejdříve

Konec: Nezadáno

Město: Zlín, Česká republika

Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce

Hodinová sazba: Nezadáno

Poslední aktualizace: 27. 8. 2024

Popis úkolů a požadavky

    Jsem nezávislá distributorka české firmy, která se zabývá zdravím a to hlavně střevem a střevním mikrobiomem.  Rozšiřujeme náš tým o obchodní partnery,  kteří mají své sny, touhy a vize a nebojí se jít za nimi.  

Jedná se o českou firmy (start up), která má vlastní laboratoře, vlastní výzkum a vývoj a celá firma je zaštítěna vědeckou radou složenou s doktorů a docentů. Všechny produkty jsou certifikované a vyráběné pod farmaceutickým dohledem.  Firma expanduje a rozšiřuje se do celé Evropy.

Jedná se o referenční/síťový marketing tedy nejuznávanější systém v zahraničí a po celém světě, který nabízí příležitost, jak získat více času, zdraví a peněz do života. Proč pracovat pro někoho, když můžete pracovat sám na sebe.

Primární motivační faktory proč lidé podnikají v síťovém marketingu:
- další příjem
- finanční nezávislost
- chuť podnikat sám za sebe
- více volného času
- osobní rozvoj
- touha pomáhat druhým
- setkávání s novými lidmi
- odchod na odpočinek
- touha zanechat odkaz,.....

Jaká je vaše hlavní priorita???

Vhodný pro lidi, kteří ví, kam v životě směřují. Mají své sny a jdou si za nimi, rádi se vzdělávají a učí novým věcem (pokud neznají referenční marketing), nezastaví je překážky, jsou odhodlaní, trpěliví. Vhodný pro všechny starší 18 let a z jakéhokoliv oboru i pro maminky na mateřské dovolené.

Jste zodpovědní za vlastní práci a vlastní výsledky. My vám však rádi pomůžeme, nasměrujeme, poradíme a máte k dispozici spousty materiálů k edukaci jak v oblasti síťového marketingu, osobního rozvoje, tak v oblasti produktů.
Další požadavky: chuť do akce, odhodlání, trpělivost, ochota učit se, vzdělávat se.

ROZHODNUTÍ JE NA VÁS

Projekt, který dává smysl - harmonizujeme svět 

* jen chci ujasnit, že nic neprodáváme, nenakupujeme do zásob. POUZE doporučujeme a ukazujeme příležitost a užíváme produkty v rámci rodiny  

Kategorie

Komunikace