Hlavní informace

Office Manager/ka

Pozice: Nezadáno

Začátek: Co nejdříve

Konec: Nezadáno

Město: Praha, Česká republika

Způsob spolupráce: Pouze na projektu

Hodinová sazba: Nezadáno

Poslední aktualizace: 19. 7. 2024

Popis úkolů a požadavky

 Pro našeho klienta, společnost zabývající se vývojem a implementací informačních systému pro řízení a správu sítí čerpacích stanic, hledáme vhodné kandidáty na pozici OFFICE MANAGER/KA.

Náplň práce:

  • Běžná administrativní činnost
  • Přípravy podkladů pro účetnictví a kontrola faktur našich kontraktorů
  • Vyřizování korespondence
  • Dohled/administrace nad logistikou zásilek pro náš tým v ČR a SR a zodpovědnost za sklad
  • Komunikace s interním týmem a partnery
  • Ad-hoc záležitosti plynoucí z chodu kanceláře
Očekáváme:

  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Zájem pracovat v přátelském, neformálním prostředí – 100 lidí v rámci společnosti, 3 zaměstnanci v Pražském officu
  • Zkušenost a dobrou znalost s prací v MS Office
  • Komunikační schopnosti
  • Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a vysoké pracovní nasazení
  • Řidičský průkaz sk.B – výhodou
  • Komunikativní znalost AJ – minimálně B1
Nabízíme:

  • Spolupráce IČO
  • Finanční rozmezí 30 000 – 40 000 Kč dle seniority
  • Samostatnou a zodpovědnou práci
  • Stabilitu a férové jednání
  • Místo výkonu práce: Praha - Vysočany
 Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Informace o pozici: 

 Adresa: Praha – Vysočany 
 Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou 
 Zařazeno: Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office 
 Typ: Práce na plný úvazek 
 Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO) 
 Zadavatel: Personální agentura 












Kategorie

Office manažer Logistika