Hlavní informace

Zákaznická podpora - 100% remote

Pozice: Nezadáno

Začátek: Co nejdříve

Konec: Nezadáno

Město: Praha, Česká republika

Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce

Hodinová sazba: 200 Kč

Poslední aktualizace: 26. 9. 2024

Popis úkolů a požadavky

Hledáme pracovníka zákaznické podpory se znalostí němčiny 🇩🇪 na částečný úvazek 

Jsme česká firma, která pomáhá podnikatelům sbírat online recenze a tím si budovat svou digitální reputaci. V tuto chvíli máme již přes 2,500 spokojených klientů v Čechách a na Slovensku, ale čeká nás expanze do zahraničí a s tím i velký růst společnosti. Připojte se k nám a buďte součástí našeho mladého týmu! 


   💼 PRACOVNÍ NÁPLŇ    
  •  Komunikace se zákazníky: Budete odpovídat na dotazy našich stávajících i potenciálních zákazníků prostřednictvím e-mailu a chatovacích nástrojů. Vaším cílem bude poskytovat rychlé, přátelské a profesionální odpovědi, které pomohou zákazníkům využít náš produkt na maximum.
  •  Podpora stávajících zákazníků: Mnoho našich zákazníků potřebuje asistenci při změně fakturačních údajů, řešení technických problémů nebo orientaci v našem systému. Vaším úkolem bude jim co nejrychleji a nejefektivněji pomoci.
  •  Odpovídání na dotazy zájemců: Potenciální zákazníci často hledají informace o vlastnostech našeho produktu a jeho využití v jejich podnikání. Vaším úkolem bude poskytovat jasné a přesvědčivé odpovědi, které z nich udělají naše spokojené zákazníky.
  •  Týmová spolupráce: I když budete primárně pracovat samostatně, vždy budete mít podporu našeho týmu. Naše kultura je založena na vzájemné pomoci a spolupráci.

  🤓 POŽADOVANÉ DOVEDNOSTI A KVALIFIKACE
  •  Jazykové schopnosti: Skvělá komunikace v češtině a komunikační znalost němčiny (angličtina nebo polština je plus)
  •  Zkušenosti: Praxe v komunikaci se zákazníky je požadována. Zkušenost se zákaznickou podporou je velkou výhodou, ale není podmínkou.
  •  Technické dovednosti: Znalost systémů Shopify, Fakturoid a Slack je plusem, ale není nutností. Rádi vás zaučíme.
  •  Osobní vlastnosti: Hledáme někoho s empatickým přístupem, schopností řešit problémy a touhou pomáhat ostatním.

👨🏻‍💻 PRACOVNÍ DOBA
  •  Flexibilita: Vaše pracovní doba není fixní, ale je důležité, abyste byli schopni rychle reagovat na dotazy během našich pracovních hodin (pondělí až pátek, 9:00 - 17:00). Očekáváme odpověď do 1 minuty na dotazy od zájemců o produkt, abychom z nich mohli udělat spokojené zákazníky. U stávajících zákazníků odpovídáme do konce dne.
  •  Mobilita: Můžete pracovat odkudkoliv, ať už z domova nebo na cestách. Většina dotazů se dá řešit z telefonu, takže nemusíte být stále u počítače.

🕑 ČASOVÁ VYTÍŽENOST
  •  Současný stav: Očekáváme, že práce zabere cca 1 - 1,5 hodiny denně.
  •  Budoucnost: Předpokládáme, že s růstem společnosti a expanzí do zahraničí se časová vytíženost bude zvyšovat.

💰 OHODNOCENÍ
  •  Odměna: Nabízíme hodinovou sazbu 200 Kč.
  •  Forma spolupráce: Práce na dohodu o provedení práce (DPP) nebo na živnostenský list (IČO).

🌍 VÝHODY
  •  Flexibilita: 100% flexibilita v rámci pracovní doby a místa výkonu práce.
  •  100% remote: Možnost práce z domova nebo odkudkoliv.
  •  Ideální příležitost: Tato pozice je ideální pro specialisty zákaznické podpory, kteří spravují více e-shopů, nebo pro studenty a jiné motivované jednotlivce hledající skvělou formu přivýdělku.
  •  Růst a vývoj: Staňte se součástí rostoucího a mladého týmu a buďte v přímém kontaktu se zakladateli Rankie.io.

📩 KONTAKT Máte zájem? Zašlete nám váš životopis spolu se stručnou zprávou, v níž vysvětlíte, proč bychom měli vybrat právě vás. Alternativně nám můžete zaslat krátké "selfie" video, ve kterém se představíte, řeknete, jaké máte zkušenosti a proč bychom vás měli vybrat.
 
Těšíme se na vaše reakce a na to, že vás přivítáme v našem týmu!
    

Kategorie

Komunikace čeština zákaznická podpora němčina Jazyky Němčina jako cizí jazyk (DaF)