Hlavní informace

Technik podpory pro správu dokumentace a cloudové systémy

Pozice: Nezadáno

Začátek: Co nejdříve

Konec: Nezadáno

Město: Brno, Česká republika
Hradec Králové, Česká republika
Praha, Česká republika

Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce

Hodinová sazba: Nezadáno

Poslední aktualizace: 19. 11. 2024

Popis úkolů a požadavky

Čím se budeš zabývat?

  • Poskytovat vzdálenou podporu při řešení problémů. Takže telefonováním, teamviewerováním a mailováním s našimi zákazníky.
  • Budeš se učit se nové technologie IT (ERP, PLM, Cloud…)
  • Budeš řešit konfigurace, nastavení a údržba systémů (Operační Systém Windows, SOLIDWORKS PDM, MS SQL, SOLIDWORKS, 3DEXPERIENCE, Helios,…))
  • Zpracovávat dokumentace (podkladů, návodů, specifikací atd.)
  • Pomáhat s údržbou na počítačích a serverech zákazníků uživatelů a na našich učebnách
 Co požadujeme (v kostce)?

  • Silnou týmovou spolupráci, analytické myšlení, ochotu se učit hodně nových věcí.
  • Příjemný mluvený i písemný projev a schopnost hladce komunikovat se zákazníky.
  • Nadprůměrnou orientaci v IT oblasti, znalosti administrace klientských OS Windows (drivery, registry, event logy, služby…), zkušenosti s řešením problémů s instalací a používáním aplikací.
  • Základní znalosti MS SQL (Select, Collation, View, služby SQL, porty…) a administrace serverových OS Windows (nastavení Windows serveru, instalace součástí, používání Active Directory…).
  • AJ výhodou.
  • Plusem navíc pro tebe bude zkušenost s jakýmkoliv systémem pro správu dokumentace, korporátním cloudovým řešením nebo výrobním informačním systémem. Obdobně oceníme i případné znalosti podnikových procesů ve výrobě.
  • Ochotu cestovat na pobočky a občas i k zákazníkům

Kategorie

MS SQL Product data management IT - podpora