Hlavní informace
Technik podpory pro správu dokumentace a cloudové systémy
Pozice: Nezadáno
Začátek: Co nejdříve
Konec: Nezadáno
Město:
Brno, Česká republika
Hradec Králové, Česká republika
Praha, Česká republika
Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce
Hodinová sazba: Nezadáno
Poslední aktualizace: 19. 11. 2024
Popis úkolů a požadavky
- Poskytovat vzdálenou podporu při řešení problémů. Takže telefonováním, teamviewerováním a mailováním s našimi zákazníky.
- Budeš se učit se nové technologie IT (ERP, PLM, Cloud…)
- Budeš řešit konfigurace, nastavení a údržba systémů (Operační Systém Windows, SOLIDWORKS PDM, MS SQL, SOLIDWORKS, 3DEXPERIENCE, Helios,…))
- Zpracovávat dokumentace (podkladů, návodů, specifikací atd.)
- Pomáhat s údržbou na počítačích a serverech zákazníků uživatelů a na našich učebnách
- Silnou týmovou spolupráci, analytické myšlení, ochotu se učit hodně nových věcí.
- Příjemný mluvený i písemný projev a schopnost hladce komunikovat se zákazníky.
- Nadprůměrnou orientaci v IT oblasti, znalosti administrace klientských OS Windows (drivery, registry, event logy, služby…), zkušenosti s řešením problémů s instalací a používáním aplikací.
- Základní znalosti MS SQL (Select, Collation, View, služby SQL, porty…) a administrace serverových OS Windows (nastavení Windows serveru, instalace součástí, používání Active Directory…).
- AJ výhodou.
- Plusem navíc pro tebe bude zkušenost s jakýmkoliv systémem pro správu dokumentace, korporátním cloudovým řešením nebo výrobním informačním systémem. Obdobně oceníme i případné znalosti podnikových procesů ve výrobě.
- Ochotu cestovat na pobočky a občas i k zákazníkům