Hlavní informace
HR ASISTENTKA / OFFICE MANAGERKA
Pozice: Nezadáno
Začátek: Co nejdříve
Konec: Nezadáno
Město:
Říčany, Česká republika
Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce
Hodinová sazba: Nezadáno
Poslední aktualizace: 16. 12. 2024
Popis úkolů a požadavky
- Předvýběr CV vhodných kandidátů v interních i externích databázích, sociálních sítích atd. bude cca 60% tvojí práce
- Práce v interním systému (CRM) - administrace kandidátů, pozic a dalších informací
- Spolupráce s konzultanty na výběrových řízeních pro naše dlouhodobé klienty
- Komunikace s našimi klienty a kandidáty, občas také i v AJ
- Celková péče o naši kancelář (např. objednávání kancelářských potřeb, zodpovědnost za úklidové služby, atd.)
- Samostatné řešení dílčích úkolů, návrhy na zlepšení chodu kanceláře i naší práce
- Další administrativní činnosti spojené s prací v poradenské společnosti
Jaké bys měla mít předpoklady?
- Zkušenosti na administrativní pozici jako podpora týmu více lidí
- Zkušenosti z vyhledáváním profilů v předchozím zaměstnání velkou výhodou
- Zkušenosti v PERSONÁLNÍ AGENTUŘE (nebo personálním oddělení) jsou velkou předností
- AJ – na komunikativní úrovni PODMÍNKOU - občasná komunikace (více písemná než telefonická) se zahraničními kandidáty nebo klienty v AJ (cca 1-2 x týdně)
- Výbornou znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, internet) PODMÍNKOU
- Zájem chtít a umět si najít řešení či nové cesty k nalezení vhodných kandidátů pro konzultanty
- Být velmi pečlivě zaměřenou osobností, mít samostatné myšlení, proaktivní přístup
- Dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- Výbornou úroveň ČJ
- Přátelskou a otevřenou atmosféru, výborný tým, který tráví společně i volný čas
- Kvalitní zaškolení, kolegy, kteří ti vždy rádi pomůžou
- Práci v rodinné, stabilní společnosti s dlouholetými, stálými klienty
- Dlouhodobou spolupráci
- Možnost pracovat částečně z domova nebo na zkrácený úvazek, mít nastavenou flexibilní pracovní dobu (rozumíme i potřebám žen)
- Možnost profesního rozvoje a růstu, možnost postupu na roli konzultanta
- Velmi atraktivní finanční ohodnocení (+ výborné osobní odměny, dle tvých výsledků i výsledků firmy)
- Místo výkonu práce: Říčany u Prahy
- Nástup: ihned nebo dohodou
- Možnost občasné práce z domova
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Vlastní organizace náplně práce
- Adresa:Říčany – Radošovice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
- Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Vkládání dat do počítače, Náborář
- Typ: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Personální agentura
- Info: Pozice je vhodná i pro absolventy.