Řízení kanceláře / Sekretariát
Výsledky vyhledávání
Našli jsme 18 freelancerů pro kategorii Řízení kanceláře / Sekretariát
Fotograf, administrativa, speciální pedagog
Jsem komunikativní, nekonfliktní, mám organizační schopnosti, flexibilní a loajální k zaměstnavateli. Jsem ochotná a ráda se učím nové věci. PC uživatelky – Adobe photoshop, excel, powerpoint,...
Fotograf 8 Řízení kanceláře / Sekretariát 7
HR konzultant / virtuální asistentka
Nabízím své služby HR konzultantky a virtuální asistentky, Mohu vám pomoci na dálku s administrativou, také v oblasti HR, marketingu a dalších. Nemusíte pro mě zřizovat kancelář, protože vše udělám z...
Ověřené reference: 2
Organizace 22 Řízení kanceláře / Sekretariát 16 Lektor 21 Mysteryshopping 5 Aranžérka, dekoratérka 16 HR specialista 3 Poradce zdravého životního stylu 10
Korektorka a prekladateľka z ČJ do SJ
Venujem sa korektúram a prekladom v spolupráci s českým eshopom už piaty rok. Zároveň pracujem ako admin eshopu. Práca ma baví a tak som sa rozhodla ponúknuť svoje skúsenosti aj iným firmám. Za...
Admin eshop 4 Administrativní práce 30 Řízení kanceláře / Sekretariát 30 Online asistentka 30 Korektor 4 Překladatelství 4
Backoffice / VA/ Asistentka
Administrativou se živím 5 let. Aktuálně jsem na rodičovské dovolené a ráda bych se alespoň na pár hodin denně opět věnovala práci.
Leasingové financování 3 Řízení kanceláře / Sekretariát 3 Administrativní práce 2
Doučovatel
Jsem všestranná osoba, která se řídí mottem ,,Pokud si myslíte, že máte vše pod kontrolou, nejedete dost rychle.'' Ráda čtu díla od Roberta Kiyosaki a Dale Carnegie. Není až moc podstatné, kdo jsem,...
Grafologie 21 Body language 21 Lektor angličtiny 22 Vaření 10 Šachy 16 Chemie 16 Finanční poradenství 24 Řízení kanceláře / Sekretariát 23 Analyzovat sny 21 Prodavačka 19
Interim manager / konzultant
Zefektivňováním procesů, nastavování workflow, optimalizací firem a projektů se zabývám již několik let, ať už na pozici výkonné (jako interim manažer), konzultanské, researcher, či jen podpory. Mou...
Krizový management 3 Event management 3 Řízení kanceláře / Sekretariát 13 Řízení týmu 8 Cloud Computing 5 Optimalizace procesů 6 Řízení organizačních změn 6 Procesní organizace 8 Plánování pracovního postupu 8 Komunikační poradenství 6
Virtuální asistentka s cizími jazyky
Zabývám se překlady a tlumočením z a do německého jazyka, virtuální asistencí s těžištěm v back office (virtuální recepce, komunikace s českými i německými úřady, správa pošty).
Překladatelství 19 Administrativní práce 20 Řízení kanceláře / Sekretariát 19 Finanční účetnictví 10
Sales Management
Experienced and self-motivated sales manager with four years of industry experience overseeing sales figures and new account developments. Bringing forth a proven track record of working...
Sales management 4 Překladatelství 6 Řízení kanceláře / Sekretariát 4 Řízení vraceného zboží / reklamace 4
administrativní činnost 15 Administrativní práce 15 Řízení kanceláře / Sekretariát 15
Administrativní práce 2 Řízení kanceláře / Sekretariát 2
- 1
- 2