Řízení kanceláře / Sekretariát

Najměte si nezávislé profesionály, kteří mají zkušenosti a specializaci Řízení kanceláře / Sekretariát a pomohou realizovat vaše projekty včas a s profesionálním přístupem. Outsourcujte služby a vyberte si freelancera s relevantními zkušenostmi.

Výsledky vyhledávání

Našli jsme 18 freelancerů pro kategorii Řízení kanceláře / Sekretariát

Fotograf, administrativa, speciální pedagog

Jsem komunikativní, nekonfliktní, mám organizační schopnosti, flexibilní a loajální k zaměstnavateli. Jsem ochotná a ráda se učím nové věci. PC uživatelky – Adobe photoshop, excel, powerpoint,...

Pacov, Česká republika

Fotograf 8 Řízení kanceláře / Sekretariát 7

HR konzultant / virtuální asistentka

Nabízím své služby HR konzultantky a virtuální asistentky, Mohu vám pomoci na dálku s administrativou, také v oblasti HR, marketingu a dalších. Nemusíte pro mě zřizovat kancelář, protože vše udělám z...

Praha 4, Česká republika
Ověřené zkušenosti: 7
Ověřené reference: 2

Organizace 22 Řízení kanceláře / Sekretariát 16 Lektor 21 Mysteryshopping 5 Aranžérka, dekoratérka 16 HR specialista 3 Poradce zdravého životního stylu 10

Korektorka a prekladateľka z ČJ do SJ

Venujem sa korektúram a prekladom v spolupráci s českým eshopom už piaty rok. Zároveň pracujem ako admin eshopu. Práca ma baví a tak som sa rozhodla ponúknuť svoje skúsenosti aj iným firmám. Za...

Belá, Slovensko

Admin eshop 4 Administrativní práce 30 Řízení kanceláře / Sekretariát 30 Online asistentka 30 Korektor 4 Překladatelství 4

Backoffice / VA/ Asistentka

Administrativou se živím 5 let. Aktuálně jsem na rodičovské dovolené a ráda bych se alespoň na pár hodin denně opět věnovala práci.

Pardubice, Česká republika

Leasingové financování 3 Řízení kanceláře / Sekretariát 3 Administrativní práce 2

Doučovatel

Jsem všestranná osoba, která se řídí mottem ,,Pokud si myslíte, že máte vše pod kontrolou, nejedete dost rychle.'' Ráda čtu díla od Roberta Kiyosaki a Dale Carnegie. Není až moc podstatné, kdo jsem,...

Praha, Česká republika

Grafologie 21 Body language 21 Lektor angličtiny 22 Vaření 10 Šachy 16 Chemie 16 Finanční poradenství 24 Řízení kanceláře / Sekretariát 23 Analyzovat sny 21 Prodavačka 19

Interim manager / konzultant

Zefektivňováním procesů, nastavování workflow, optimalizací firem a projektů se zabývám již několik let, ať už na pozici výkonné (jako interim manažer), konzultanské, researcher, či jen podpory. Mou...

Praha, Česká republika

Krizový management 3 Event management 3 Řízení kanceláře / Sekretariát 13 Řízení týmu 8 Cloud Computing 5 Optimalizace procesů 6 Řízení organizačních změn 6 Procesní organizace 8 Plánování pracovního postupu 8 Komunikační poradenství 6

Virtuální asistentka s cizími jazyky

Zabývám se překlady a tlumočením z a do německého jazyka, virtuální asistencí s těžištěm v back office (virtuální recepce, komunikace s českými i německými úřady, správa pošty).

Varnsdorf, Česká republika

Překladatelství 19 Administrativní práce 20 Řízení kanceláře / Sekretariát 19 Finanční účetnictví 10

Sales Management

Experienced and self-motivated sales manager with four years of industry experience overseeing sales figures and new account developments. Bringing forth a proven track record of working...

Praha, Česká republika

Sales management 4 Překladatelství 6 Řízení kanceláře / Sekretariát 4 Řízení vraceného zboží / reklamace 4

Kozomín, Česká republika

administrativní činnost 15 Administrativní práce 15 Řízení kanceláře / Sekretariát 15

Nymburk, Česká republika

Administrativní práce 2 Řízení kanceláře / Sekretariát 2